Centre de treball
Sant Cugat del Vallès
Funcions
- Prospectar el mercat de proveïdors segons les oportunitats de venda identificades.
- Gestionar el procés d’inici a fi de la compra-venda per a clients a la zona de Catalunya.
- Portar un seguiment amb els clients durant tot el procés (compra, transformació, logística…).
- Gestionar l’acció de compra de materials de paper, cartó, plàstic, metall en empreses industrials o recuperadores.
- Conèixer les necessitats del client i oferir-li els serveis més adequats.
- Portar un seguiment de la cartera de clients del sector industrial, recuperadores/recicladores, establint acords de col·laboració regulars.
- Gestionar el control i la configuració de les càrregues, amb l’objectiu de reduir l’estoc.
- Portar una supervisió de les condicions de pagament, logística i incidències que puguin sorgir.
- Realització de tasques administratives diverses: report de visites, actualització de preus de tarifes, entre d’altres.
Horari
Dilluns-divendres. Jornada completa.
Experiència
Experiència professional desenvolupant un rol com a Comercial, preferiblement en l’entorn industrial.
Formació
Formació relacionada amb Comerç i Màrqueting, Comerç internacional, Administració o similar.
Altres requisits
- Es valorarà experiència en la compra-venda de matèria primera en metall, plàstic, paper, cartró…
- Coneixements en ofimàtica i ERP.
- Es valorarà nivell mitjà d’anglès i/o francès.
- Disponibilitat per desplaçar-se per la zona de Catalunya.
- Pensem en una persona amb orientació al client, habilitats de comunicació, proactiva, amb capacitat d’adaptació, flexible, amb actitud resolutiva, orientació a resultats, responsable i implicada en els objectius de la companyia.