TMA, Tecnología Medio Ambiente, som la companyia líder en gestió integral de residus.
Oferim als nostres clients el millor servei de gestió integral de residus: des del transport fins a solucions per al tractament dels residus, amb un assessorament personalitzat per adaptar-nos a les seves necessitats.
TMA, Tecnología Medio Ambiente, som la companyia líder en gestió integral de residus.
Oferim als nostres clients el millor servei de gestió integral de residus: des del transport fins a solucions per al tractament dels residus, amb un assessorament personalitzat per adaptar-nos a les seves necessitats.
Som una empresa altament competitiva en el sector mediambiental, gràcies a l’esforç continu del nostre equip per satisfer les necessitats dels nostres clients i oferir un servei fiable de qualitat. El nostre lideratge és possible gràcies a la confiança dels nostres més de tres mil clients, entre empreses (públiques i privades) i particulars, al llarg de més de 60 anys de professionalitat en el sector.
A TMA cada dia estem més a prop dels nostres clients i d’un futur millor per a tothom. Perquè cuidem del Medi Ambient, reduint l’impacte de l’activitat industrial en l’entorn.
Gràcies a la nostra filosofia Zero Waste i al nostre Departament de materials Valoritzables, optimitzem l’ús dels recursos: busquem una major rotació dels residus transformant-los en nous recursos, allargant així el seu cicle de vida i fent possible l’Economia Circular.
Francisco Sánchez funda el negoci de canalitzacions, moviment de terres i demolicions a Sant Cugat
Ampliació i noves inversions en mitjans de transport i maquinària.
Adjudicació del primer contracte públic de recollida i gestió de residus.
Recollida industrial de residus del sector privat. Diversificació de la cartera de serveis i clients.
Creació de noves divisions amb el desenvolupament d’activitats auxiliars. S’inicia un creixement a escala nacional amb l’obertura d’una gran instal·lació a Alacant.
Continua l’expansió territorial (València i Albacete) i es desenvolupen activitats de negoci enfocades a la gestió integral de residus.
Inauguració del centre industrial del Port de Barcelona per la gestió i tractament de residus especials segons el conveni MARPOL.
Transformació i lideratge tecnològic en medi ambient.
El nostre equip està format per més de 300 persones. L’alta especialització dels nostres professionals amb gran experiència acreditada al sector, garanteixen la màxima qualitat i capacitat de resposta en tots els serveis que oferim.
Estructurem la nostra gestió mitjançant diferents departaments especialitzats:
Atenció, manteniment i assessorament a clients i possibles clients, atenent els seus requisits i oferint-los la millor solució personalitzada a les seves necessitats de servei. Efectuem un seguiment continuat per tal d’optimitzar els costos i garantir la qualitat del servei.
Organització de la flota terrestre i marítima corresponent a cadascun dels nostres serveis, per a la recollida i el transport dels residus. Planificació de la ruta òptima per a cada camió i control dels vehicles en temps real, per a l’execució puntual de la nostra feina.
Control de qualitat dels nostres serveis; avaluació, seguiment i millora de processos, control de les nostres instal·lacions i flota; minimització dels impactes ambientals de l’activitat productiva; així com la seguretat de l’equip humà de l’organització i de les persones involucrades en la nostra activitat.
Realització de projectes tècnics, formacions d’impacte mediambiental per a clients, anàlisi d’indicadors mediambientals de les nostres instal·lacions, redacció, presentació i seguiment de licitacions públiques i assessorament sobre la normativa vigent.
Organització, gestió i control de les diferents àrees funcionals per assolir els objectius establerts per la companyia. Col·laboració i suport administratiu als altres departaments: comercial, logístic, facturació, comptabilitat i finances, recursos humans i màrqueting.
Manteniment preventiu de la nostra flota amb revisions periòdiques, per tal de certificar el bon estat dels vehicles. Manteniment correctiu (reparació) quan cal, per garantir el compliment del transport planificat i la seguretat dels nostres conductors.
Som una empresa altament competitiva en el sector mediambiental, gràcies a l’esforç continu del nostre equip per satisfer les necessitats dels nostres clients i oferir un servei fiable de qualitat. El nostre lideratge és possible gràcies a la confiança dels nostres més de tres mil clients, entre empreses (públiques i privades) i particulars, al llarg de més de 60 anys de professionalitat en el sector.
A TMA cada dia estem més a prop dels nostres clients i d’un futur millor per a tothom. Perquè cuidem del Medi Ambient, reduint l’impacte de l’activitat industrial en l’entorn.
Gràcies a la nostra filosofia Zero Waste i al nostre Departament de materials Valoritzables, optimitzem l’ús dels recursos: busquem una major rotació dels residus transformant-los en nous recursos, allargant així el seu cicle de vida i fent possible l’Economia Circular.
Francisco Sánchez funda el negoci de canalitzacions, moviment de terres i demolicions a Sant Cugat
Ampliació i noves inversions en mitjans de transport i maquinària.
Adjudicació del primer contracte públic de recollida i gestió de residus.
Recollida industrial de residus del sector privat. Diversificació de la cartera de serveis i clients.
Creació de noves divisions amb el desenvolupament d’activitats auxiliars. S’inicia un creixement a escala nacional amb l’obertura d’una gran instal·lació a Alacant.
Continua l’expansió territorial (València i Albacete) i es desenvolupen activitats de negoci enfocades a la gestió integral de residus.
Inauguració del centre industrial del Port de Barcelona per la gestió i tractament de residus especials segons el conveni MARPOL.
Transformació i lideratge tecnològic en medi ambient.
El nostre equip està format per més de 300 persones. L’alta especialització dels nostres professionals amb gran experiència acreditada al sector, garanteixen la màxima qualitat i capacitat de resposta en tots els serveis que oferim.
Estructurem la nostra gestió mitjançant diferents departaments especialitzats:
Atenció, manteniment i assessorament a clients i possibles clients, atenent els seus requisits i oferint-los la millor solució personalitzada a les seves necessitats de servei. Efectuem un seguiment continuat per tal d’optimitzar els costos i garantir la qualitat del servei.
Realització de projectes tècnics, formacions d’impacte mediambiental per a clients, anàlisi d’indicadors mediambientals de les nostres instal·lacions, redacció, presentació i seguiment de licitacions públiques i assessorament sobre la normativa vigent.
Organització de la flota terrestre i marítima corresponent a cadascun dels nostres serveis, per a la recollida i el transport dels residus. Planificació de la ruta òptima per a cada camió i control dels vehicles en temps real, per a l’execució puntual de la nostra feina.
Control de qualitat dels nostres serveis; avaluació, seguiment i millora de processos, control de les nostres instal·lacions i flota; minimització dels impactes ambientals de l’activitat productiva; així com la seguretat de l’equip humà de l’organització i de les persones involucrades en la nostra activitat.
Organització, gestió i control de les diferents àrees funcionals per assolir els objectius establerts per la companyia. Col·laboració i suport administratiu als altres departaments: comercial, logístic, facturació, comptabilitat i finances, recursos humans i màrqueting.
Manteniment preventiu de la nostra flota amb revisions periòdiques, per tal de certificar el bon estat dels vehicles. Manteniment correctiu (reparació) quan cal, per garantir el compliment del transport planificat i la seguretat dels nostres conductors.